воскресенье, 14 октября 2012 г.

План роботи



Тема: Національно-культурна специфіка при навчанні усного та писемного мовлення на уроках німецької мови
Мета: вдосконалення навчально-виховного процесу з німецької мови шляхом формування національно-культурного аспекту;
підвищення творчого потенціалу педагогів і якості проведення уроків німецької мови шляхом впровадження найбільш ефективних інформаційних ресурсів у навчальному процесі;
створення блогу творчої групи;
спільне створення навчально-методичних матеріалів .
Досягнення мети відбувається завдяки поетапному вирішенню наступних завдань:
·                   Створення та затвердження пріоритетних напрямків. Визначення напрямку роботи
·                   Вивчення науково-методичної літератури щодо лексичного складу німецької мови та особливостей його вивчення. Підбір та систематизація матеріалу до блогу: «Творча група вчителів німецької мови».
·                   глибоке вивчення проблеми національно-культурного  аспекту;
·                   розробка напрацьованих рекомендацій членами творчої групи з зазначеної теми;
·                   формування власної практики членів творчої групи у відповідності до розроблених рекомендацій;
·                   розповсюдження кращої практики серед членів творчої групи;
·                   розробка методичних матеріалів у відповідності до теми.


Заплановані засідання:
Засідання І

Тема. Словниковий склад німецької мови

1.     „Коло ідей”. Обговорення і затвердження плану роботи творчої групи на 2012-2013 навчальний рік.
                                                               Члени творчої групи
2. Доповідь за темою. Вплив на оновлення словникового складу німецької мови
                                                   Н.В.Верезубенко, керівник творчої групи
3.Поличка інновацій. Огляд новинок літератури з теми засідання.
                                                              Л.П.Масленко, член творчої групи
4.Практикум. Сучасна пісня на уроці німецької мови як методичний прийом при відпрацюванні лексичного матеріалу.
                                                              І.В.Слободян, член творчої групи
 5.Відвідування уроку за темою засідання.
                                            Н.В.Верезубенко, член творчої групи
Література:
1. Б’ялик В. Д., Візнюк О. В. Абревіація як засіб утворення неологізмів // Актуальні проблеми романо – германської філології в Україні та Болонський процес: Матеріали Міжнарод. наук. конфер. (24 – 25 листопада 2004 р.). – Чернівці: Рута, 2004. – С. 21 – 23.
2. Гінка Б. І. Лексикологія німецької мови: лекції та семінари. Навчальний посібник для студентів – германістів. – Тернопіль: Редакційно – видавничий відділ ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2005. – 220с.
3. Зацний Ю. А., Пахомова Т. О. Мова і суспільство: Збагачення словникового складу сучасної англійської мови. – Запоріжжя: ЗДУ, 2001. – 243 с.
4. Кочерган М. П. Вступ до мовознавства. – К.: Вид. центр «Академія», 2002. – 368с.
5. Огуй О. Д. Лексикологія німецької мови. Lexikologie der deutschen Sprache: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. – Вінниця: Нова книга, 2003. – 416с.
6. Ольшанський И. Г. Лексикология: Современный немецкий язык = Lexikologie: Die deutsche Gegenwartssprache: Учебник для студ. лингв. фак. ВУЗов / И. Г. Ольшанский, А.Е. Гусева. – М.: Изд. центр „Академия”, 2005. –416с.
7. Розен Е. В. Как появляются слова?: Немецкая лексика: история и действительность. – М.: Изд. МАРТ, 2000. – 156с.
8. Розен Е. В. На пороге 21 века. Новые слова и словосочетания в немецком языке. – М.: Менеджер, 2000. – 192с.

Завдання між засіданнями:

-         підготувати матеріали до моделювання уроків німецької мови з національно-культурною специфікою;
-         підготувати матеріали для створення блогу.

                                        

                                                   Засідання ІІ

Тема. Молодіжний сленг – відображення змін у мові та житті нації.
    1. Повідомлення за темою. Джерела поповнення та особливості функціонування молодіжного сленгу
                                                                      Л.П.Масленко, член творчої групи .
    2.. Поличка інновацій. Огляд новинок літератури з теми засідання.
                                                                                                   Н.В.Верезубенко
   4. Створення блогу, його дизайн та зміст.
                                                                                              Члени творчої групи
   5. Моделювання уроків з елементами країнознавчого матеріалу.
                                                                                             Члени творчої групи
    6.. Розробка методичних рекомендацій за темою творчої групи.
                                                                                             Члени творчої групи

        Література
1.     Авдєєва І.М., Закір'янова І.А. Методика оцінки надситуативного восприяття у педагогів // Педагогіка і психологія. - Київ: Педагогічна преса. - 2003. - № 2. - С. 106 111. 0,50 авт. арк. (авторських 0,25 авт. арк.).
2.     Закір'янова І.А. Можливості формування соціокультурної компетентності у майбутніх педагогів в умовах викладання різних навчальних дисциплін // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. Зб. статей: Вип.. 6. Ч. 1. Ялта: РВВ КДГІ. 2004. 324с. С. 219 225.
3.     16. Henne H. Jugend und Ihre Sprache: Darstellung, Materialien, Kritik. – New York, Berlin: De Gruyter, 1986. – 202 S.
4.      Herberg Dieter. Neologismen in der deutschen Gegenwartssprache. Probleme ihrer Erfassung und Beschreibung//Deutsch als Fremdsprache, 2002. – N4. – S.195– 200.
5.      Herberg Dieter: Neuer Wortschatz. Neologismen der 90-er Jahre/Herberg Dieter, Kinne Michael, Steffens Doris. – Berlin, New York: de Gruyter, 2004. – 394 S.
6.      Horx Matthias. Trendwörter-Lexikon von Acid bis Zippies / Matthias Horx. — Düsseldorf, Wien, New York, Moskau: Egon Verlag, 1996. — 249 S.
20. Schippan Thea. Lexikologie der deutschen Gegenwartssprache. – 1. Aufl. – Leipzig: Biliographisches Institut, 1984. – 307S.
Завдання між засіданнями:
1.     Завершити роботу над методичними рекомендаціями за результатами річної роботи.
2.     Підготуватись до практикуму за темою: «ІКТ та лексичні вправи»

Засідання ІІІ

Тема: Активізація мовної активності учнів на уроках іноземної мови. Обмін досвідом з питань розвитку умінь і навичок усного мовлення шляхом збагачення лексичного запасу.

1.     Повідомлення за темою Ігрові методи навчання лексиці німецької мови

                                                                                 Н.В.Верезубенко
2.     Практикум. ІКТ та лексичні вправи
                                                                                     Члени творчої групи
3.     Презентація методичних рекомендацій за результатами роботи творчої групи
                                                                                         Члени творчої групи


Література:
1. Бабанський «Методичні засади оптимізації навчально-виховного процесу» 1982р.
2. Беспалько В.П. «Складові педагогічної технології». М. Педагогіка, 1989р.
3. «Вікова і педагогічна психологія» / / Под ред. М.В. Гамезо. М., Освіта, 1984.
4. Водзінський Д.І. «Виховання інтересу до знань у підлітків». М., Просвітництво, 1963.
5. Виготський Л.С. «Уява і творчість у дитячому віці» - М. Освіта, 1991р.
6. Давидов В. «Проблеми розвивається навчання», 1986р.
7. Дроздовський В.П., Спадарщ В.І., Данильченко Н.І. «Подолати прірву», М - Освіта, 1989р.
8. Завгородня О.Д. «Нестандартність: її шляху, набуття та пастки» М. - 1987р.
9. Ільченко О.В. «Ігри, імпровізації та міні-вистави на уроках англійської мови». М.: «Центр сучасних гуманітарних досліджень», 2003
10. Каплан С.Д. «Я роблю уроки». Мінськ, 1998р
11. Оконь В. «Введення в загальну дидактику» Пер. С. Кольського. - М. Вища школа, 1990р.
12. Панфілова О. П. «Ігрове моделювання у діяльності педагога», М.: «Академія», 2000
13. Підкасистий П.І. «Технологія гри в навчанні» - М. Освіта, 1992р.
14. Психологічний словник. / / За ред. А.В. Петровського. М., 1990.
15. Фрідман Л.М., Кулагін І.Ю. «Психологічний довідник учителя». М., Освіта, 1991.

Комментариев нет:

Отправить комментарий