Мета роботи


1 комментарий:

  1. Вивчення іноземної мови на сучасному етапі не є, на жаль, для всіх учнів мрією, особливо для сучасного покоління. Завдання вчителя стає складнішим з року в рік, адже необхідно не просто навчати, а навчати креативно, розпалюючи мотивацію учнів.
    З цією метою і була створена наша творча група. Працюючи над темою «Національно-культурна специфіка при навчанні усного та писемного мовлення на уроках німецької мови», ми підвищуємо мотивацію учнів до вивчення мови різними методами. Так, розглядаючи тему першого засідання «Словниковий склад німецької мови», дійшли до висновку: найкраще вивчати мову з піснею. Адже, як говорив Мартін Лютер: «Директор школи повинен вміти співати, інакше я його не уявляю». Це неодмінно так, адже пісня є дзеркалом суспільства. До речі, вона може бути гарним мотиватором, тому що спів – одне з найулюбленіших занять сучасної молоді.
    Розвиток мови відображається у ній численними лексичними одиницями, які визначають суспільні зв’язки, відносини та зміни, що спричиняють лексичній інновації та перетворенню у мові. Сучасна німецька мова збагачується новими лексичними одиницями у різноманітних сферах: наука, техніка, освіта, інформаційні технології (комп’ютер та Інтернет), ЗМІ. За цей час відбулися радикальні зміни в політичних умовах життя носіїв мови, в економіці, у науково – технічній та у багатьох інших сферах. Усе це вплинуло на ріст та розвиток сучасної лексики німецької мови і вимагає спеціального дослідження.
    Одним із інноваційних методів вивчення іноземних мов є метод креативного підходу, одним із напрямів якого є використання на уроках іноземної мови пісень з автентичними текстами, що виконуються носіями мови.
    На практикумі, проведеному І.В.Слободян були представлені різноманітні форми роботи з текстовим матеріалом, які можна застосовувати при формуванні, розвитку та удосконаленні основних видів мовленнєвої діяльності на уроках іноземної мови (аудіюванні, говорінні, читанні та письмі).
    Види вправ, які можна застосувати, ви бачите на екрані. Я озвучу лише ті, що учні виконують з більшим задоволенням. Так, при навчанні аудіювання - заповнити пропуски, впорядкувати рядки, виписати необхідну інформацію. При навчанні читання – роз приділити текст пісень та обговорити його, при навчанні письма – написати лист співаку чи коментар до пісні, при навчанні говоріння – провести опитування щодо змісту пісні, при виконанні лексичних та граматичних вправ: знайти граматичний феномен.
    Ще одним результатом роботи творчої групи є створення блогу за адресою http://ichliebedeutsc.blogspot.com, який оновлюється напрацьованою інформацією та цікавими інтернет ресурсами.
    Наступною темою нашого засідання є молодіжний сленг та обговорення можливостей та необхідності його вивчення

    ОтветитьУдалить